VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

osoby samostatně výdělečně činné

Terezy Adams

se sídlem U kříže 624/7, Praha, 158 00

identifikační číslo: 73751367

e-mail: tereza@terezaadams.cz

zapsané v živnostenském rejstříku

pro prodej služeb prostřednictvím webových
stránek www.terezaadams.cz

1.      ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1.    Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) osoby samostatně výdělečně činné Terezy Adams, se sídlem U kříže 624/7, Praha, 158 00, identifikační číslo: 73751367, zapsané v živnostenském rejstříku (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě jakékoli smlouvy (dále jen „smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“). Prodávající na podporu svého podnikání provozuje webovou stránku umístěnou na internetové adrese www.terezaadams.cz (dále jen „webová stránka“).

1.2.     Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy.

1.3.     Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2.      CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

2.1.   Právo na zaplacení ceny vzniká poskytnutím plnění. Je-li plnění přejímáno po částech, vzniká právo na zaplacení ceny za
každou jeho část.

2.2.     Cena může být ujednána pevnou částkou za celé plnění nebo pevnou částkou za konkrétně stanovenou jednotku plnění.
Veškeré ceny uváděné na webových stránkách jsou pouze orientační a nejedná se o závazný návrh na uzavření smlouvy. Cena je vždy sjednána individuálně.

2.3.     Sjednaná cena je cenou souhrnnou, která se může skládat z jednotlivých položek. Sjednaná cena zahrnuje veškeré
náklady prodávajícího spojené s poskytnutím plnění kupujícímu dle dohody v objednávce, není-li ujednáno jinak.

3.      UZAVŘENÍ SMLOUVY

3.1.  Smlouva může být uzavřena více způsoby, přičemž může a nemusí být vyhotovena písemně. Vždy jsou však tyto VOP
její součástí. VOP se stávají součástí smlouvy již prostým odkazem bez nutnosti je přikládat. Jsou k dispozici na webových stránkách.

3.2.     Objednávka provedená osobně či prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, zejména telefonicky, e-mailem
či online přes webový formulář na webových stránkách, není závazná a slouží pouze k prvotnímu kontaktu. Nestává se tedy součástí smlouvy a není povinné ji přijmout.

3.3.     Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. V případě přijetí nezávazné objednávky poskytne
prodávající závaznou nabídku svých služeb, včetně uvedení konkrétní ceny nabízené služby. V případě, že ke své nezávazné objednávce kupující připojí své obchodní podmínky ve smyslu § 1751 OZ, nestávají se tyto nikdy součástí smlouvy.

3.4.     Jakmile kupující informuje prodávajícího o přijetí jeho nabídky (e-mailem, telefonicky či osobním sdělením), sdělí prodávající kupujícímu údaje pro úhradu ceny služeb.

3.5.     Okamžikem uzavření smlouvy je okamžik úhrady celé ceny za službu specifikovanou v nabídce prodávajícího. Do okamžiku uhrazení celé ceny není prodávající povinen požadovanou službu poskytnout. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti v okamžiku jejího uzavření.

4.      ZPŮSOB PLATBY A PLNĚNÍ

4.1.     Kupující může fakturovanou částku uhradit

4.1.1.    v hotovosti v místě podnikání prodávajícího na adrese U kříže 624/7, Praha;

4.1.2.    bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2801169307/2010, vedený u společnosti Fio banka a.s. (dále jen „účet prodávajícího“);

4.1.3.    prostřednictvím služby PayPal;

4.1.4.    prostřednictvím platební brány Go Pay (využitím tohoto způsobu platby kupující vyjadřuje svůj souhlas s podmínkami Go Pay dostupnými na adrese https://www.gopay.com/cs/

4.2.     Nedohodnou-li se strany jinak, vystaví prodávající kupujícímu po jeho přijetí závazné nabídky prodávajícího fakturu či zálohovou fakturu. V případě, že se strany dohodnou na úhradě v hotovosti, vystaví prodávající kupujícímu při předání peněžních prostředků příjmový doklad. Faktura, zálohová faktura i příjmový doklad budou mít náležitosti daňového dokladu dle platných právních předpisů, přičemž faktura (resp. zálohová faktura) bude zaslána kupujícímu prostřednictvím e-mailu či online kOmunikační platformy, příjmový doklad pak bude předán v listinné podobě při příjmu peněžních prostředků.

5.      ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

5.1.     Od smlouvy může kupující bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů od jejího uzavření.

5.2.     Kupující musí prodávajícího o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy informovat prostřednictvím e-mailu na
e-mailovou adresu či v listinné podobě prostřednictvím poštovních služeb na adresu sídla prodávajícího uvedenou v úvodu VOP.

5.3.     Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy.

5.4.     Pokud kupující výslovně neuvede jinak, uzavřením smlouvy dává kupující výslovně najevo, že si přeje, aby prodávající začal s poskytováním dané služby ihned po uzavření smlouvy, tedy že si nepřeje využít svého práva ponechat si 14denní lhůtu pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu, kdy toto rozhodnutí znamená, že poskytnutím služby v této lhůtě právo kupujícího odstoupit od smlouvy bez udání důvodu zaniká.

6.      REKLAMACE

6.1.     Prodávající odpovídá za to, že jím poskytnutá služba nemá vady, tedy že bude mít služba vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li takové ujednání, tak takové vlastnosti, které prodávající popsal či které kupující mohl očekávat s ohledem na povahu služby a které se hodí ke stanovenému účelu. Prodávající odpovídá také za to, že služba vyhovuje požadavkům právních předpisů.

6.2.     Reklamaci služeb prodávajícího může kupující uplatnit zasláním e-mailu na e-mailovou adresu či na adresu sídla prodávajícího uvedenou v úvodu VOP.

6.3.     V reklamaci kupující uvede své údaje, kontakt, co a proč reklamuje, dále prokáže, že prodávající danou službu poskytl (e-mailem, záznamem o schůzce aj.), a uvede, jak si přeje reklamaci vyřídit.

6.4.     Prodávající reklamaci vyřídí nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění (doručení), pokud se strany písemně nedohodnou na delší lhůtě.

7.      ochrana osobních údajů

7.1.     Tato část VOP se vztahuje na:

7.1.1.     zpracování osobních údajů, které prodávající provádí během komunikace s kupujícím prostřednictvím e-mailu,
telefonu a dalších prostředků dálkové komunikace,

7.1.2.   zpracování osobních údajů, které prodávající provádí během trvání obchodního vztahu mezi prodávajícím a
kupujícím,

7.1.3.   zpracování osobních údajů kupujícího, které je nezbytné pro účely ochrany oprávněných zájmů prodávajícího.

7.2.     Ochranu osobních údajů zajišťuje Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně
fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46 ES (GDPR), zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, další právní předpisy a tyto VOP přístupné na našich webových stránkách.

7.3.     Prodávající osobní údaje zpracovává za těmito účely:

7.3.1.   poskytování překladatelských a jiných služeb a plnění smlouvy,

7.3.2.   plnění právních povinností prodávajícího,

7.3.3.   osobní údaje jsou zpracovávány zejména v souvislosti s povinností účetní a daňové legislativy, předpisů
upravujících archivnictví a vedení evidencí, případně v souvislosti s dalšími právními předpisy.

7.4.     Pro poskytování svých služeb může prodávající požadovat a zpracovávat osobní údaje týkající kupujícího. Jedná se
zejména o tyto údaje: jméno a příjmení, adresa, datum narození a/nebo rodné číslo, telefonní číslo, e-mailová adresa, číslo bankovního účtu a jiné transakční údaje.

7.5.     Prodávající osobní údaje zpracovává pouze k výše uvedeným účelům, a to v listinné podobě i elektronické podobě.

7.6.     Kupující je povinen své osobní údaje, ať už v nezávazné objednávce služeb či ve smlouvě, uvádět správně a pravdivě, a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně v osobních údajích.

8.      ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

8.1.     Práva a povinnosti neupravené smlouvou a těmito VOP se řídí občanským zákoníkem a dalšími obecně závaznými
právními předpisy.

8.2.     Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že se smlouva a
tyto VOP řídí českým právním řádem. Spory ze smlouvy budou řešeny výhradně před soudy České republiky.

8.3.     Smlouva a tyto VOP, které jsou její součástí, obsahují úplné ujednání stran a nahrazují všechna předchozí ujednání týkající se téhož předmětu.

8.4.     Aktuální verze VOP je vždy dostupná na internetových stránkách prodávajícího. Kontaktní údaje prodávajícího
jsou uvedeny na internetových stránkách prodávajícího a v záhlaví VOP.

Toto znění VOP nabývá platnosti a účinnosti dne 15. 7. 2024.

Přejít nahoru